keskiviikko 22. elokuuta 2012

Baking the cake

Mun aamu on alkanu yllättävän hyvin ja reippaasti. yleensä olen heräämisen jälkeen liian laiska nousemaan, saatan makoilla tunnin siinä miettimättä mitään... Mutta nyt olen jo ehtinyt leipomaan kakun pohjan huomista varten, sillä juhlitaan isän synttäreitä... Korisetelen ja täytän sen vasta huomenna joten näette sen sitten:) Idea on ainakin mun mielestä hyvä ja kaveilta olen saanut tämän täyte ohjeen joten se on hyvää. En millään malttaisi lähte töihin illalla vaan jäädä koristelemaan kakkua. Onneksi huomenna taas vapaa ja käyn myös lahdessa, siitä myös lisää huomenna. Jännittää jo hiukan ;)
 I'm so not morning person, except today, coz I have already make a cake for tomorrow for dad. I finish it till tomorrow so i can't wait. Idea is so good and recipe is delicious, coz i get this from my friend. Luckily tomorrow is another free day off and I have another plan too which I'm so exciting! Tomorrow you will see.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti