maanantai 11. maaliskuuta 2013

Feeling like this...hate it

Maanantai. Olen nyt viime vuoden aikana ruvennut sietämään näitä päiviä, kun vapaapäiviä aina välillä niin maanantai masennus ei tule. Paitsi tänään, vaikka vapaata onkin minua vain v*tuttaa ja paljon! Pääsin viimeviikolla työhaastatteluun ja paikka kuulosti niin sopivalta, mutta tänään sitten tuli soitto ja ei minua valittu. Olisi tehnyt mieli haistattaa pitkät ja kertoa kuinka tulette pettymään, olisin ollut juuri sopiva henkilö kyseiseen työhön!
Nyt tekisi mieli laittaa vain litannia ilkeitä kirosanoja, niin paljon ärsyttää! Edes hyvä musiikki ei ole saanut minua rahoittumaan, eikä suklaa... Taidan yrittää kiljua tyynyyn pahaa oloa tai autotalliin hakkaamaan meidän nyrkkeilysäkkiä!¨
Jaan muutamat kuvat jotka piristää edes hiukan mun oloa.

Monday. I have start like this days, day offs sometimes and not so bad feeling, except today! I had day off, but I feel sh*t ass hell! I got job interview last week and just minute ago they called me and say "sorry, but this time we don't pic you". Ou god how I would like to sat them some bad words and how much they gonna regret that they didn't hire me!
Thank god I have chocolate here, and at eve I have theater rehearsal  but now I need to go boxing so I can terminate the bad feeling for that.
Sharing few pics what will help me little bit.
Pics from weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti