Nothing Hill and best time of my life

Tähän päivään on kuulunut teatteria aamusta, take away kahvia ja hyvää seuraa. Voisin tottua tälläiseen. Aamulla hieman treeniä ja kahvilan kautta näytökseen. Subwaystä haettu ruokaa ja katsottu romanttinen klassikko Nothing Hill. Kyseisestä elokuvasta on paljon erimielisyyksiä, jotkut rakastavat jotkut vihaavat. Itse pidin kovasti, oli mukavaa vaihtelua nähdä miehen näkökulmasta millaista on olla sydänsuruissa.. Asukuvat on otettu näytöksen jälkeen ja maskeerauksia en jaksanut ottaa pois, joten mutaisilla kasvoilla mennään tämä päivä, olinhan sentään kadonnut poika.

I love this kinda days, and I wish everyday would be like this. Training at morning, then coffee shop with friend and leave to play with take away coffee. After show, home eat subway and watching romantic classic movie Nothing Hill. Most people don't like this and some do, and I must say I did like. It was nice change see a movie a male perspective as heart broken life..
I took outfit photo after play, so that's why I have lil mud on my face, still I was performing one of lost boys.
Sweater Asos / dress Vila / legging H&M

Ei kommentteja