Look of the day

Vaaleilla väreillä mentiin tänään. Kovasti olen tykästynyt kultaan ja löysinkin mun kaapista tuollaisen kultaisen vyön. Sopi kyllä täydellisesti persikan värisiin farkuihin. Mun pitää ensikerralla ottaa taas pihalla kuvia, peili kuvat rupee jo ärsyttämään :)

Aamupäivä meni teatterilla palaverin merkeissä meidän tulevasta talven ohjelmasta. Olen jo ihan innoissani sillä tämä juttu liittyy Jouluun ja minähän rakastan Joulua aivan valtavasti!
Iltapäivällä sitten rämmittiin metsässä kuvailemassa pientä videon pätkää. Tämä projekti piti tehdä jo kesällä, mutta aika oli rajallista, joten se siirtyi näin syksyyn. Toivotaan että pian saadaan tännekin hieman ensimakua tästä pikku projektista, missä kokeilin ohjaamista. Voin sen kyllä sanoa että olen siinä todella surkea. Idoita kyllä löytyy, mutta niiden kertominen loppu porukalle onkin hankalampi homma. Unohdun välillä selittelemään jotain ihan muuta...

I was in theater in meeting for Winter and I'm so exiting because it has something to do with Christmas and I love Christmas so much. So it's gonna be amazing! 
Also afternoon we had little video shoots. Actually this project supposed to be at Summer, but time is not always on our side, so now than never. I tried my directing skills and I have to say, I kinda suck at it. I have many ideas but telling those, not so easy. I usually start telling a another story on half way.
Blouse Vero Moda / Jeans Gina Tricot / Scarf Seppälä / Belt H&M / Purse Primark / Ring Sokos

Ei kommentteja