Let's take some snapshots

Nyt se on tapahtunut. Tämä tyttö on päätynyt snapchattiin! Olin aivan varma, kun tämä buumi iski, että minä en siihen liity; mullahan on jo kaikki muut somekanavat käytössä, miksi haluaisin käyttää kummallista koira filtteriä? Sitä ihmettelen vieläkin, mutta vaikka olen vielä aika kankea tätä appsia käyttämään, on tämä aika näppärä. Mini video taittuu hetkessä, eikä sen tarvitse olla lähellekään niin järkevää, mitä laittaisin instaan. Oma puhelimeni ei tosin ole niin ajan tasalla että saisin teksteihini lisättyä emojeita, eikä kopiointikaan onnistu, mutta muuten olen snäpistä tykännyt. Katsotaan kuinka kauan jaksan tätä villitystä.

It has finally happened; I'm in snapchat! I was so sure that I will never be part of this new trend, snapping. I have everything else; facebook, twitter, instagram and even vine, why would I want to use that weird dog filter? Well never say never, because now I'm one of them (except I still haven't use that dog filter...) I'm bit confused most of the time, but the app is kinda handy. It's so easy to make little video, and the best part is that it could look kinda bad too, totally different what I would put on instagram, but that's the beauty of it.
Seuraa minua: / Follow me:  snapchat: ladymode.tanja, instagram: ladymode_tanja, twitter: tanjap1

Ei kommentteja