I love me -muotinäytös by Teri Niitti

Viikonloppuna kävin minäkin muodin ja kauneuden ykköstapahtumassa; I love me -messuilla. Tapasin reissulla uusia upeita ihmisiä, sain vinkkejä aamusmoothieeni ja löysin parasta suklaata ikinä, La Praline Gothenburgin kojusta.

This weekend I was Helsinki's number one fashion and beauty fair; I love me. I met amazing new people; I got tips for my breakfast smoothies and tried best chocolate in a world by La Praline Gothenburg.
Päivä osoittautui paremmaksi, kuin osasinkaan odottaa. Messujen kohokohta oli ehdottomasti Teri Niitin stailaama muotinäytös, johon minulla oli suuret odotukset. Näytös oli aivan mieletön alusta loppuun saakka, muotinäytös alkoi ukkosen jyrinällä, mallit astelivat lavalle miekat ja kilvet käsissään, pukeutuneena mustaan sekä iso hupullisiin takkeihin, joiden alta huomasi, että hiuksissa kimalteli tyvessä glitteri. Catwalk oli veden vallassa, ja miten upealta näyttikään, kun mallit kävelivät veden poikki, pisaroiden lentäessä ympäriinsä. Vesivallin ympärille oli myös laitettu oma erillinen catwalk, jossa pystyi kävelemään korkeiden piikkikorkojen kanssa.

Tänä syksynä ja talvena isoimmat trendisanat ovat; metallinhohde, grunge -tyyli, sporttisuus ja kerrospukeutuminen. Isot neuleet, ponchot ja viitat, se on tämän syksyn juttu, mitä muhkeampaa sitä parempaa. Ei yhtään huono trendi ajatellen tulevaa talvea ja kylmiä pakkaspäiviä.

I couldn't believe how amazing this day turns out to be, the best part was definitely fashion show by Teri Niitti and my expectation was pretty high. The show was amazing from the beginning to the end, it started with thunder storm in the dark, while models walk out holding swords and shields, wearing black jacket with a massive hoods, if you watched closely you could spot the glitter on their hair. My favorite thing was the catwalk, which was afloat, how amazing it looked, while models walked past the runaway and the water drops flied around. They had a built another runway around the water filled catwalk for the stiletto heels.

Biggest trends for this fall and winter are metal shades, grunge, sporty fashion and layers. Massive sweaters and cardigans, ponchos and capes are the number one thing at this fall; the ticker the better and that's pretty good for Finnish winter. 

Ei kommentteja