Viikonloppu puhelimen kameran kautta

Ihanaa ystävänpäivää! Minulla ei ole tänään kunnollista postausta valmiina, mutta puhelimeni kamerarulla on täynnä kuvia kuluneelta viikolta. Ajattelin, että voisin hieman näyttää millainen minun viikonloppuni ja ystävänpäiväni ovat olleet.

Viikonlopun vietin serkku tyttöni kanssa laatuaikaa ihan vain kahdestaan. Lauantai-iltana pidimme leffa iltaa, ja jos tykkäätte toiminnasta niin kuin mekin, suosittelen katsomaan Tom Hanksin tähdittämän Infernon. Laitoinkin kuvaa meidän leffaillastamme Snapchattiin, kynttilän valossa olevaan kuvaan ajattelin myös kokeilla kirjoittaa ”date night”. Tällä nimityksellä voisi saada helposti jonkun mustasukkaiseksi, vaikka iltaa viettäisi vain kaksi ystävää. Minun taka-ajatukseni ei ollut saada ketään mustasukkaiseksi, mutta halusin kokeilla miten muut sen ottavat. Ja kuinka ollakaan sain viestiä: ”mitä? Oletko ruvennut seurustelemaan?” Ei hätää, sinkkuna ollaan, mutta nyt tiedän, että tämä tekniikka toimii. Tosin tuskin tälle tulee minulla ainakaan kysyntää.


// Happy Valentine’s day! I didn’t have a ready post for today, but I have phone which is full of pictures from past week. So I figured, why I wouldn’t show you, what was my weekend about.

I spend my weekend with my cousin, quality time with just us two. We had a movie night at Saturday, if you like action movies like we do, watch Tom Hanks starring movie; Inferno. I did post picture about our movie night in Snapchat and I wanted to try what happen when I type “date night” in that picture. I heard that this was easy way to make someone jealous, but I have no need to make someone jealous so I just wanted to see people reaction. And I did reserve a message; “What? Are you in relationship?” Don’t worry, I am not, but now I know this method works. All thought I don’t think I will have use for this method, but it’s nice to know.
Sunnuntaina tiedossa oli laskettelu päivä Talmalla. En ole aikaisemmin käynyt Talmassa, olen pysytellyt Messillässä lumilautani kanssa, mutta nyt ovat laskettelu kamppeet myös Helsingissä päin, jotta pääsee useammin talvessa laskemaan.  Olin hieman hölmistynyt huomattuani, kuinka pieni oikeasti Talma on, mutta alkushokin jälkeen totesin, että kyllä täällä voi käydä, hyvät rinteet, vaikka ovatkin todella lyhyet.


// Sunday was skiing day at Talma. I have never been at Talma before; I have always stayed in Messilä. When we arrived to Talma I was so shocked it was so small, I knew it was smaller, but this small? After a shock the place turn out pretty good, small hills, but I had fun.
Alkuviikkona on herkuteltu laskiaispullilla ja tänään sydämen muotoisilla suklailla, joita meillä oli tarjolla töissä. Olen lakannut kynteni pitkästä aikaa, ostanut itselleni ruusuja ystävänpäivän kunniaksi, koska ei kukaan muu niitä minulle osta. Sekä olen ottanut käyttööni uuden reppuni, olen viimeksi käyttänyt reppua ala-asteella joten olen niin innoissani nyt tästä. Laukut jäävät ehdottomasti pannaan vähäksi aikaa, sillä tämä on vain niin älyttömän söpö.



// I have started this week eating a Shrovetide buns, heart shaped chocolates which we had in work. I painted my nails after a long time, I bought roses, because no one would do that for me at Valentine’s day. And I wore my new back bag for a very first time. I haven’t had a back bag sense primary school, so I am pretty excited of this. I am definitely put my handbags on hold and use this instead. It’s so cute! 

Ei kommentteja