Pörrötakin karvanlähtöaika

Tervetuloa ihanainen pörrötakkini takaisin talviunilta, olen kaivannut sinua paljon. Oikeastaan olen kaivannut kaikkia ohuita takkeja, mutta en voinut olla vastustamatta, että ensimmäisenä vetäisin päälleni tämän pehmopalleron. Tämä takki muistuttaa enemmän pehmoista koiran pentua, kuin takkia. Olen taas kokonaan valkoisen karvan peitossa, en muistanutkaan miten paljon tämä takki päästää karvaa ja sitä, että tämä takki ei ole mustien housujen ystävä, vaikka näyttääkin näiden kanssa törkeän hyvältä.  Jos teidän pörrötakkinne päästää yhtä paljon karvaa, kuin minun takkini, muistakaa kantaa käsilaukussanne, pientä tarraharjaa. 
Ihana auringonpaiste ja kuivat tiet ovat taas täällä, miten ihanaa oikeasti on kävellä ulkona kevyellä takilla ja ilman hanskoja. Ei tarvitse taas vähään aikaan pelätä, että jättää lapaset bussin penkille. Olin niin innoissani tästä säästä, että päätin vetäistä jalkaani myös vaalean beiget, tekomokkaiset kiilatennarini. Jos vain olisin pysynyt kuivalla asfaltilla, olisi tämä ollut fiksu veto. Ajattelin käydä ottamassa puiston kalliolla hieman kuvia, mutta hiekkatiet olivat siellä sulaneen aivan loskaisiksi.


Anteeksi teille, jos te koiran ulkoiluttajat kuulitte mutinani, kun yritin väistellä lätäköitä ja astumalla niin, etten sotkisi vaaleita kenkiäni. Vaikka en selviytynytkään ilman kenkien sotkemista, olen silti tyytyväinen, että sain napattua kivat kuvat ja nauttia samalla myös ihanasta auringon paisteesta. 
Jacket Vero Moda / Necklace H&M / Top Vero Moda /
 Watch Michael Kors / Jeans Vero Moda / Wedged Trainees Vera Pelle

Ei kommentteja