Vyölaukut ovat palanneet

Bum bag tai tuttavammin fanny pack tai ihan vain vyölaukku, nämä saavat minussa kylmät väreet, eikä hyvässä mielessä. Kaikki sanoivat vielä pari vuotta sitten näille, Hell no. Mutta pyörät ovat vaihtaneet suuntaa ja monet ovat hulluna näihin, paitsi minä. Kankainen pikkulaukku kiedottuna vyötäisille ei vain valitettavasti näytä hyvältä. Hieman auttaa, kun niitä olen nähnyt ihmisten olan yli kiedottuna jolloin laukku jopa näyttää tavalliselta laukulta.

Selailin paria muotilehteä pari viikkoa sitten ja huomasin mm. Valentinon ja Michael Korsin vyölaukut. Tuolloin oli minun pakko myöntää itselleni, että ne näyttävät oikeasti hyviltä, ainakin paperilla. Ihan kuin pieni nahkainen olkalaukku olisi laitettu vyöhön kiinni, tosin kietoisin tämän ehdottomasti olalleni keikkumaan, enkä missään nimessä kietoisi sitä vyötäisilleni.

Tässä tulee muutama suosikkini mitä löysin Booztin, Nellyn sekä Asoksen sivuilta. Mitä jos kohta minullakin keikkuu kohta nahkainen vyölaukku olan yli? Oletko sinä jo lämmennyt vyölaukuille?

*Yhteistyössä: Nelly, Boozt ja Asos

2 kommenttia

  1. Mä olen ehdottomasti lämmennyt vyölaukuille, ja itseasiassa ostinkin itselle sellaisen mustan soman laukun vähän aikaa sitten. Vielä en ole kuitenkaan uskaltanut käyttää sitä julkisesti, ehkä koska en vaan keksi miten sen voisi stailata parhaiten... Tai sitten mun nuorempi versio jossain vielä vahvana järjen äänenä muistuttaa siitä, kuinka inhosin vyölaukkuja vielä joitakin kuukausia sitten :D Haha

    http://nea-amalia.blogspot.co.uk/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha toivottavasti saat otettua laukun käyttöösi piakkoin. :)

      Poista