Arjen askareita ja piikkikorko helvetti


Ihanaa vihdoin viikonloppu on täällä ja saa hieman hengähtää. Otin kaksi viimeistä iltaa kiinni minun tekemättömiä askareita ja voin onneksi sanoa että ne on saatu vihdoin tehtyä, vaikka aika tiukkaa tekikin. 

Alkuviikoksi buukasin vapaa iltani täyteen mukavaa tekemistä. Kävimme ystävän kanssa poimimassa mansikoitakin Vantaalla. Tämän jälkeen sain illalla kunnon hilloepisodin aikaiseksi ja jouduin soittamaan paniikissa äidille, kun joku oli mennyt pieleen.


On jotenkin hauskaa huomata miten aikuisuuden tunne katoaa kuin tuhkatulleen, kun hillon keittäminen epäonnistuu. Soitat hädissäsi äidille pyytäen apua, että mikä meni pieleen ja päädyt lähettämään kuvia kökkäreisestä sokerimassasta. Onneksi moka selvitettiin ja nyt minulla odottaa jääkaapissa purkki mansikkahilloa.


Ajattelin myös jakaa asukuvat viime viikolta.  Olin jotenkin ylpeä itsestäni, sillä en vetänyt päälleni mitään mustaa. Oliivin vihreän hameen kanssa yhdistin pirteän keltaisen topin sekä jalkaani vedin saman sävyiset avokkaat.

Olin jotenkin unohtanut vanhat keltaiset avokkaani kaapin perukoille. Viime aikoina olen kovasti suosinut tolppakorkoja piikkikorkojen sijaan, mikä aiheuttikin pienoista tuskaa päkiöilleni. Pitää taas totutella jalat näihin kenkiin vauva askelin. Ehkä ensi viikolla ei tunnu missään, kun käyn ruokakaupassa lähikaupassani, mihin tosiaan ei ole kuin 100 metrin kävelymatka…


Jakku H&M / Hame Vero Moda / Toppi Mango /
 Laukku  pikku putiikista Venetsiasta / Avokkaat Spirit Store
Kaulakoru Asos / Sormus Brother & sisters / Hiuspanta Vero Moda

Ei kommentteja