Yhdistä oversize kauluspaita ja saappaat


Olen hieman erikoinen, että kotona en tunne oloa kotoisaksi collareissa tai muissa kotiasuissa. Olen monesti saanut kummastelu kysymyksiä, kun vedän mieluummin vapaapäivänäni farkut jalkaan. Myös poikaystäväni on kummastellut miksi istuskelen sunnuntaina bleiseri päällä sohvalla. Minusta se vain on mukavaa, tunnen oloni niissä hyväksi.



Tykkään joskus pistää rennomman asun päälleni, mutta minun rentoasu saattaa olla yksinkertainen trikoo mekko ja pitkä auki oleva kauluspaita tai muhkea neule. Viime aikoina olen myös tykästynyt Nellyltä hankkimaani isoon kauluspaita tunikaan.  Mukava iso paitis on vain helppo vetäistä päälle sukkahousujen kaveriksi. Tämä paitis tuo mieleeni kovasti elokuvakohtaukset, joissa nainen on napannut aamulla poikaystävän kauluspaidan ja mennyt aamukahville keittiöön pelkässä paitiksessa.
 
Jos iso säkkimäinen paitis tuntuu kuin perunasäkiltä, voi vyötäisille kietaista vyön korostamaan kurveja. Itse halusin pitää paitiksen väljänä ja yhdistin sen kanssa mustat ”ratsastus saappaat” sekä veturinkuljettajan lakin. Yksinkertainen rento asu on todella mukava ja toimii myös, jos tarvitsee lähteä vaikka kaupungille kahville. Asu joka sopii täydellisesti minun vapaapäivälleni.


Lakki Only / Paitis Dr. Denim / Saappaat Marc O'Polo

Ei kommentteja