Uusia tuulia, uusi asunto

Tässä on vierähtänyt puoli kuukautta, että olen saanut postuaksen ulos. Alkuvuosi on todellakin mennyt levätessä ja pideten pientä some vapaata. Mulla on tosi ihania ja jännittäviä uutisia nimittäin minä muutan uuteen asuntoon yhdessä poikaystäväni kanssa. Tämä on ihan super jännittävää, sillä en ole ennen asunut toisen kanssa. Meidän muutto päätös tuli todella yllättäen. Olin jo hieman makustellut ajatusta omassa pääkopassa, mutta asiasta ei oltu sen kummemmin juteltu. Kun ihana asunto sattui kohdalle, oli siihen tartuttava. Pakko myöntää, että kun poikaystäväni tokaisi olohuoneen toiselta puolelta ”muutetaanko tänne?”, olin aivan varma että hän vain vitsailee. Vitsi tai ei, nyt se ainakin on totta. Haha. 




Omissa unelmissani toivoin vaatehuonetta, leffoista tuttua walk in closet tai omaa vaatehuonetta joka toimisi minun työhuoneenani. Työhuone on tulossa tulevaan asuntoon, mutta ei minulle vaan kumppanilleni. Pakko myöntää että olen pettynyt sillä omassa mielessäni olisin halunnut siitä oman pienen tyyssijani. Paikan johon voin paeta riitoja, koiraa tai jos vain haluan hieman omaa tilaa. Olin päässäni jo suunnitellut sijoittavani sinne nojatuolini ja hankkivani pienen valkoisen työpöydän. Tässä huoneessa olisi ihanaa ottaa myös blogi kuvia.


Olen alkanut olemaan sujut asian kanssa, vaatehuonetta ei tule. Mutta seuraavaan asuntoon sen on pakko tulla tai minä en muuta. Ainoa mitä olen vielä jäänyt pohtimaan mahtuuko minun vaatekaappini makuhuoneeseen. Minun neroleimaukseni oli alkaa näytössä mittailemaan makuhuonetta, mutta kumppanini mielestä se ei ollut sopivaa, joten annoin asian olla. Jos muuttopäivänä vaatekaappi ja sänky tuottavat ongelmia, olen varma että nuppini menee aivan jumiin. Sillä vaatehuone vaihtoehto B olisi ollut makuhuoneessa, ilman nojatuolia tai työpöytää.



Näin jälkikäteen olen myös miettinyt miksi ihmeessä emme ottaneet sitä asuntoa missä oli vielä yksi huone, huone minun vaatteilleni. Mutta tässä asunnossa keittiö vei ehdottomasti voiton, sekä parvekkeen näkymät. Tiedän että ongelmani kuulostavat pinnalliselta ruikutukselta. Olen silti onnellinen että asunnossa tulee olemaan sauna, pieni saarreke keittiössä sekä parveke. Tosin parvekkeelle paistaa ilta-aurinko, mutta eiköhän siellä silti minun pieni kesäpuutarhani kukoista.

 

Ajatukseni ovat siis kovasti muutossa. Olen niin innoissani että olen ruvennut jo pakkailemaan vanhaa asuntoani, vaikka muuttoon on vielä tovi aikaa. Varoittelen hieman etu käteen , että tässä voi käydä niin, että blogi ei pakosti päivity joka viikolla. Mutta yritän kovasti päästä tännekin kirjoittelemaan asuvinkkejä ja kevään tulevista trendeistä. Olisiko teillä kiinnostusta kuulla jotain lisää tulevasta muutosta, sisustus vinkeistä ehkäpä? Vinkkaa ideasi minulle alla olevaan kommenttiboksiin.



Ei kommentteja