Beige heels from Bianco

Oon todella innoissani tämän viikon lauantaista, en usko että saan vielä paljastaa mitään, paitsi että lauantaina mun kohde on Turku. En oikeasti muista milloin olen viimeksi käynyt Turussa, joten siitäkin olen kovin innoissani, päiväksi uuteen kaupunkiin ja illalla vielä juhlimaan koulu porukan kanssa.
Jotenkin halusin onnitella itsenäni ostamalla uudet kengät. Harmikseni mun lemppari kenkäliike lähtee Lahdesta pois, mutta sainpahan halvat kengät Biancosta, vielä sellaiset mitä olen kauan jo etsinyt. Beiget avokkaat, vielä sellaisella korolla, että jaksaa kävellä koko päivän.

I'm so exiting of this Saturday, I guess I can't tell anything yet except I'm going to Turku. I don't even remember when was my last time in Turku, so exiting to go new city for a whole day.
I wanted to congratulate myself for buying new shoes, shame that my favorite shoe store is leaving from Lahti, cheap heels from Bianco and I have looked these for a ling time. Good part is that the heels are not so tall, so I can walk whole day in these.

Ei kommentteja