Last but not least, Vappu

Juu olen hiukan myöhässä. Mulla on ollut mielessä postaa teille mun vapun asu, mutta jotenkaan en ole saanut aikaiseksi kaivella niitä tiedostojen syvyyksistä. Nyt siis annetaan palaa, olin siis viettämässä vappuani taas Hämeenlinnassa ystävän luona. Teema pippaloissa käytiin, vaikka muut olikin aivan tuikituntemattomia, minua kutsuttiin tanssikilpailussa "tyttö keijumekossa". Lähelltä liippasi, olin kyyhky.

I am posting this little late, but I haven't have time to post this sooner, bad explanation. So here is my looks shots from first of May. I was visiting my friend at Hämeenlinna, like I did in last year. We went these theme parties, even I didn't know anyone else, rest of the night people call me "girl in a fairy dress" . Close, I was a pigeon. 
Meidän vappu brunssi ;) Ehkä ensivuonna nostetaan taso takaisin!

Ei kommentteja