Lip balm addict

Olen aina ollut huulirasva addicti, huulirasva on aina mukana laukussa ja ai mikä paniikki iskeekään jos huomaan jättäneeni huulirasvan kotiin. Huulia kuivaa ja kutittaa, joskus olen myös laittanut käsirasvaakin huuliin, kun on oikein ruvennut ahistamaan. Monesti myös olen joutunut käymään kaupassa, ostamassa uuden, koska entinen on jäänyt yöpöydälle.

I am a huge lip balm addict; those are always with me in my purse and you can only imagine how much I can freak out, if I notice that I have left them home. My lips will start to itch and dry, like so fast that once I had to use hand moisturizer, I'm not proud of myself sometimes.. Sometimes I have stopped by a store a buy a new one, because the old one has stayed on my nightstand.  
EOS huulirasvasta olen kuullut, mutta ennen en ole sitä kokeillut. Innolla odotan, sillä ystäväni kehui tämän taivaisiin. EOS huulirasvan löydät täältä.

Olen jemmannut niitä joka puolelle asuntooni; eteiseen, kylppäriin sängynviereen ja työpöydältäkin löytyy yksi pyörimässä. Välillä en siltikään löydä niitä mistään! Viime viikolla hamstrasin alennusmyynneistä uusia huulirasvoja ja tässä on minun varastoni. Ehkä jossain laukun pohjalla pyörii myös jokunen purkki ja putelo, jotka valitettavasti löytäneet tietään kuvaus-sessioon.

I have left my lip balms all over in my apartment; I have left those in my bathroom, on my nightstand, hallway and I think one is on my desk. But even sometimes I still can't find even one of them... So here are all of my lip balms, well all I could find, I bet I have few in my purses or a drawer too. 
Baby lips tuotteita löydät täältä!
Yves Rocherin herkulliset huulirasvat ovat kosteuttavia ja mielettömän hyvän tuokuisia eikä uskoisi että 82% rasvasta on tehty luonnon omista ainesosista. Kookos maun löydät tästä ja Shea voin täältä.

*Yhteistyössä: Yves Rocher, Ellos ja CDON.com

Ei kommentteja