Unissakin työpaikalla

Toinen lomaviikko vetää viimeisiään, mutta onneksi vielä ensi viikon voin levätä, ennen kuin tarvitsee palata takaisin täyspäiväiseen työhön vaateliikkeeseen. 

Vaikka tälläkin viikolla olen tehnyt vaikka mitä; käynyt teatterissa, Hämeenlinnassa, Linnanmäellä, Suomenlinnassa picnicillä en silti pääse eroon töistäni. Melkein joka yö olen takaisin myymälässä, mitä kummallisimmissa tilanteissa. Tämä on erittäin hämmentävää, sillä vaikka rakastan työtäni, olen niin ollut loman tarpeessa. Joten en kyllä vielä ole läheskään valmis palaamaan töihin. Toivoisin kovasti että alitajuntani olisi samaa mieltä, eikä passittaisi minua enää öisin työpaikalle. 

// My second vacation week is running out of time, but luckily I have one week more to rest, before it's time to get back at work.  I have done lot of stuff this week; I have got my mind off about everything. I have been in theater, Hämeenlinna, Linnanmäki and in Suomenlinna. And still nearly every night my subconscious takes me back to work. I love my job, but I need some time off and I am not ready to get back to work not even in my dreams. 
Onko se vain minun pääni, vai joutuvatko muutkin öisin takaisin työpaikalle? Ja jos siellä ruudun takana on unieksperttejä, voisitteko kertoa mistä tämä oikein johtuu? 


// Is my head just odd or does this happen to you too? If you are a dream expert, can you please tell me, why my mind won't let me relax. 
Dress Vila / Blazer Vero Moda / Watch Topshop /
 Ring Gina Tricot / Sneakers Dinsko / Bag H&M

Kuvat: Ilari Lehtinen

Ei kommentteja